De Stoelmasseur | analyseren met Francis

Vergroot je zichtbaarheid met Francis de Stoelmasseur Esther de Vries

De Stoelmasseur | analyseren met Francis

Vraagstuk:

De Stoelmasseur masseert momenteel een fijne groep vaste klanten. Maar ik zou graag mijn klantenkring uitbreiden. Hoe kan ik dit het beste aanpakken?

Aanpak:

De Stoelmasseur is goed vindbaar online. En klanten die al eens zijn geweest, komen vaker terug. De huidige aanpak werkt. Door tijd en middelen effectiever in te zetten, zorgen we voor meer klanten.

De goede reputatie van De Stoelmasseur was niet overal even goed zichtbaar. Er is gewerkt aan reviews op social media. Facebook wordt beter onderhouden om onder de aandacht te zijn. Esther is zichtbaarder aanwezig op LinkedIn.

Resultaten:
  • Nieuwe klanten aangetrokken via Facebook.
  • De verschillende social media tonen nu de kwaliteit van De Stoelmasseur: allemaal vijf sterren reviews.
  • Kennis vergroot over de inzet van social media, hiermee is het bereik ontzettend gestegen.
Esther de Vries:

“Met slechts twee sessies heb ik fijne resultaten geboekt! Ik heb veel geleerd en ben geïnspireerd! De tips en tricks waardoor ik mijn tijd en middelen effectiever in zet kan ik direct toepassen. Door de samenwerking met Francis word ik enthousiast gemaakt om meer zichtbaar te zijn op de verschillende sociale platforms. Ik heb nu meer overzicht in wat effectief is om aandacht aan te besteden. Ik raad ondernemers zeker een paar sessies met Francis aan!

 

Over De Stoelmasseur:

De Stoelmasseur heeft een heldere visie: Waar hard wordt gewerkt, brengt De Stoelmasseur ontspanning! Esther de Vries brengt massages op locatie, neem 20 minuten de tijd in haar stoel en je komt er ontspannen uit!